Saturday, August 15, 2009

A night out nightmare

Tadi mlm at about 9 pm decide nk kuar g Mines. Motif die nk karok smpai tadek sore. Sebab tensen test Bioinfo..isk..Aku, iera, iepah dan zaa ronggeng nek moto g Mines. Sangat puas la dan gumbira setelah mengsumbangkan suare. Even byk gile pitching terbang sane sane smpai nk terkeluar ank tekak yg penting seme enjoy. Tgh syok2 karok tu tetibe ktorg di ganggu oleh beberape makhluk yg muke mcm roti penyek, dahla tak hensem patu asik kaco ktorg je. Tengok je ktorg nyanyi patu ketuk2 cermin bilek karok la..isk..bengang tahap cipanzi gile aku. Tak senang duduk aku..Apekehal tah dorg nk nyebok2 kacau ktorg ni. Tapi ktorg wat badak je smbil buat jelingan tajam kat diorg. Nyampah gile..dahla sengih2 mcm tapir. PAstu maybe dorg cuak kot dorg pn belah dr situ..fuuu...pastu sambung balek karok. Dahla seme pilih lagu yg tangkap leleh je. Spesis ngn iepah. Rock kapak..huhuu...

Cukup puas la nyanyi dlm 1o lagu. Patu dlm kul 1030pm baru balek.Kedai seme dh tutup..hehe...Then, tgh nk amek moto kt parking, tetibe nmpk kelibat makhluk muke roti penyek td kat tmpt parking yg same. Aiseh..cene leh terserempak balek ni..isk..Patu dorg pndang je ktorg dgn pndangan yg tajam.Mcm criminal... (Sgt cuakkk ok..!!) Pastu tgh2 aku nk stat enjim moto, salah sekor makhluk tu datang kt ktorg nek moto die patu bebel tah hape2. aku pn tak dpt nk tgkap butir2 yg die ckp sbb aku lgsung tak pndng muke die...yg aku denga die ckp ktorg sombong.. Dahtu die wat muke gile saspen la. Siap tggu ktorg kt depan gate nk kuar parking tu...(whaa...tt???) Mase tu aku dah gigel dh ni. Pale otak ni dh pikir mcm2. Takkan dorg ni serang ktorg kot?or tak pn buli ktorg mase kt tengah2 jln..follow ktorg smpai klj..xpun.......(waaarghh....(TT))Ya Allah..selamatknlah kamii!!..tetibe aku terserempak ngn dak junior kos aku Amirudin.(thank God!) Mase tu besyukur gile la ade dak laki nk cover ktorg. Patu ktorg mntk tlg kat Amirudin soh die teman ktorg smpai balek. Then, makhluk muke roti penyek td pn dh tak follow ktorg lagi..fuhh..selameett..!!

What a relieve nothing bad happen. Thanks to Amirudin that saved us that day..=) so..next time no more night out..unless its very important..!yeay..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails