Tuesday, February 10, 2009

First and foremost..

Assalamualaikum..

Bismillah..

Tercipta sudah blog aku sndiri..(yay!)
Tujuan?suke-suke,sharing idea,thought n everything dat comes 2 mind.

Tataw nk start cemane...Kekeringan idea skang ni..Dlm proses nk digest nota Undang2 Jenayah Islam sempat plak nk create my own blog...hehe..
Yg aku tau,tulis blog ni same mcm tulis diary..dulu tyme kecik2 pn ade diary sbb aku ske tulis mnde ngarut2..since standard 5~
Sampai la dh besau ceni..umo pn dh nk masuk 22...(mcm dh tua..=p) still lg dgn diary.Tp skang dh agak moden, dahtu dpt wireless 24hrskat klj,dah tak tulis kat buku bunge2 lg dah,tinggal nk taip je kt sini.=)

InsyaAllah,akan bertambah la cite2 ngarot aku tak lame lagi.Skang ni save idea skit.Nnt dah stat pale masuk air barula byk cite kuar.

(Tau ke aku gune blog ni?)Pandai2 la nnt..=p
Saye budak baru belajar,sape2 yg pndai memblogger ni harapnye dpt la bantu aku yg bute blog ni..haha..~

Wassalam..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails