Wednesday, February 25, 2009

sengalkah?

weee.....
Soo many things happen lately...
ade yg hepi n ade yg sedey..
hepi+sedey=hedey...??hedey nye aku..(yakk..)

Disebalik kegembiraan ade terselit kesedihan..
betol ke?Naa...sometimes happen rite?
Nota biostat ni sgt susah nk digest.Ape ke lembab la aku ni..
otak aku di posisi gear 1...soo slowww...duh~

Best nye klu dapat g oliday memane.Tenangkn fikiran yg serabot+serabai ni. Paleng tak pun oliday tas katel jek.My very best fren..ahakz! Tido merupakan ubat yg paleng mujarab tuk aku release tensen. waaaaa...tak rase nikmat ke tido ni weyy....ngee..~

Takpun g S.H.O.P.P.I.N.G...wawwiii...
Kalau laa ade mamat2 yg kaye nk sponsor aku bershoping..alangkah indah nye dunie ku..
nahaha...nehi2..=p
Dapat shoping kasot 4 5 pasang pn jadikla...haha..hantu kasot tul..dush..dush!
Takpun baju2 kemeja or blaus yg cecantek..aaiii..aku berangan je rupenye..isk!

Tgh2 sengkek ni pn leh lagi aku p perabeh duit beli kasot...aduyaii...siap la kne sembelih ngn mak aku nnt...uhu..

oke sudeh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails