Friday, February 13, 2009

Something somewhere..

For dis week moody aku bertandang tnpe dijemput..
Sgt benchi nye dgn perangai yg sgt di bawa2 ni..rase cm nk hantok pale kat dinding 45kali...ngaa..~
Bile moody ceni mcm2 bnde srabut pale aku fikir.Ade plak kdg2 rase cam malas nk idup dah..isk..Astaghfirullah..byk2 la mengucap..

Tp mmg tu la yg aku fikir.Muke takleh nk cakap la...masam cm kerang busuk. Otot2 muke seme kendur je. Aku klu start mode moody tu mmg aku malas la nk sembang ngn sape2 pn. Kalau ade mber2 yg dtg nk ngusik2 tu mmg rse mcm nk backhand je kot...kang wat bebetol xde kwn plak aku..masalah..huhu..

Dah tu org yg diharapnye ade kat sisi di saat2 pale masok air ni plak xdpt nk dikesan.Bz mane la..msg pn sket2 je..haih...moody yg tadinye 50% dah naik 75%. Ni klau ade sape2 yg datang ngusik lagi mmg konfem la kne baham dek singe betine ni ha..isk..Yayaaa..bwk bersabar...puhh..puhh..

Tak suke nye la bile emosi rase serba xkene ni. Jadi sgt2 la sensitifnye. Rase nk marah org pn ade. Mmg hormon tak stable ni...aduyaii...
Aleh2 plak gado ngan Keyrol. Keyrol yg tadinye epi2 je nk chat ngn aku xpasal plak kne marah ngn aku. besalah sgt2 niey....huhu...sori sgt2 dear...=(

So kesimpulannye kat sini, jangan la terlampau ikutkan emosi yg kdg2 bole buat kite susah hati ni.Kalau bole cpt2 istighfar,selawat cket ke..dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenang..betol tak?

hmm...Ingat tu..=)
Oke sudah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails