Tuesday, March 10, 2009

Items on my study table.


Let see ape item2 yg menyemak kat meja study aku..

1. Cermin pelbagai gune-kutip kat bilek kosong blok D. Dikenali juge sbg cermin penipu. Sbb klu aku ng Eja tgk kt cermin ni ktaorg nmpk gemok..itu mustahill...huh..

2. Laptop-Kire jantung aku. xleh idup klu tak on sehari..24hrs mengonline, mngfrenster dan mengame..

3. Tempat sangkut2 kunci-kunci moto dn juge kunci bilek.tp salu je tetinggal kunci bilek.

4. Pic2 famili dan rakan2 sesengalan.

5. Calendar sem.- Reminder test2 dan juge final exam serta beday rakan2.

6. Radio-breakfes tetiap pagi aku ngn Eja iaitu denga panggilan hanget Hotfm. Xleh bagi Eja yg on sbb nnt die pasang sinarfm. Mendayu2 woo….

7. Calendar wat semak-makcik Miza yg bagi sbb die kate semak tas meja die je. Die bg aku sbb kat calendar tu ade pic kucing.Aku ske kucing…=p

8. Jam meja-present mak bg tyme beday. Dah 3 taon. Still berdedikasi.

9. Buku nota-serta nota2 biorad.last menet study nye..hehe..

10. Nota biotech-xpaham tul ngn SKY n FISH. Ikan ke pe..?ikan goreng?lapa la plak…

11. Nota lagi-byk sgt nota la..

12. Cawan kecik-tempt letak aksesori cam brooch,jam,gelang.

13. Time table laa..kelas seme stat kul 8. Males nk bgn..huhu...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails