Tuesday, March 31, 2009

Wa peningg..

Alahai...
Minggu ni aku rase tadek luck tul la..satu satu probs datang. Aduyaii...kire mcm dh jatuh ditimpa bulldozer.duh..~
Mouse laptop tetinggal kat umah plak..adeii..leceh nau tadek mouse nk klik2 kat lptop ni ha..abeh kejang jari2 aku ni..huhu..Dahtu plak tah cemane sengal la aku ni, lupe nk submit asemen toxico kat Miza nk compile. Abeh aritu kelam kabut nk buat. Even mase tu aku gtau kat Miza dh siap dah part aku cume nk ejas ckit2 je.Padehal byk xsiap g..hua..hua...
Ni lagi satu hal. Henfon aku problem plak. Dah henfon problem, Charger henfon pn nk osak skali.Cess..mcm nk sabotaj aku jek..huh..
Yang paleengg aku sadis skali bile spek aku patah!waaaa...mmg unlucky sungguh wa ckp. Time solat tu aku letak sat spek tas katel. Dah tu leh lak aku lupe,pas solat tu trus aku landing mcm aeroplane terhempas tas katel. Skali "prakk"..what the..???woooo......dh le petang tu aku ade presentation bisnes report usahawan. Menguji kesabaran sungguh...huhue..nasib la ade spek yg lame. Bole lg dipakai even mcm blur2 skit. Tak kesah la asal leh gune.

Malam tu aku ngn Eja g ambush dak dating. Perghh..nk dating bwh blok pompuan. Terang lg bersuluh. Bongok tul. Carik la tmpt strategik skit(wahh..mcm menggalakkn plak..heh..). Dah tu ktorg pn dok sound le mereka. Dorg wat deerkk je...mcm haremm..heh..byk kali gak aku ngn Eja sound dorg tp dorg still tamo blah dr situ..Aku repot polis kang haa...isk..

Lega skit lps abeh presentation usahawan. Ilang satu beban. Tinggal satu lg Presentation. Toxico. PAstu leh la pulun tuk final exam..waaa...final dh dekat lg ni bole plak aku menghapdate blog.Apekah??Ok..ok..stop..stop...dah le tu ko merepek..nota Crime Law ni dari td tak terbelek. Chapter tuuu je aku dok tatap..haha...sudah...sudahh....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails