Saturday, November 14, 2009

dh abes exam!

Bismillah...

Alhamdulillah...ahernye tamat segale exam2 bagai nk tercabot otak dr dlm tengkorak pale aku. Siyes ckp...aku LEGA.......

Petang td last paper adelah ketas bioinfo. Soalan maut Dr. Cheah kasik kt ktorg..hah hamek kau! Segale bagai crite tahyul aku tabur kat atas ketas jawapan yg lebih kurang 8 muke surat tu. Yang ak dpt tulis hanye half paper jek. huhuh...siap kasi soalan saiko kt ktorg pasl calculation. Length leh dpt 0? Mane mungkin? Tak penah plak Dr.Cheah ajar length sequence dpt 0?Aku siap 3 4 kali round kire balek satu2 huruf sequence yg lebih kurang 38 huruf pjg die, smpai dh terkebil2 mate ni. Jwpn tetap 0.haih....mase tutorial kemain lagi ajar kire sequence dekat 5 sequence sepjg 40 hruf. Yg masok exam ade 3 sequence jek. cett...berbulu je rase. Siap pndang kawan seblah mintak simpati mane tau leh share jwpn ke.eheh...

Lepas je abeh exam, merempit ke pasar malam Sri SErdang dgn misi utk mencari komik. huhu... minggu lepas pegi pkcik tu tak bukak kedai. Lebih kurang 2 kali aku tawaf pasar mlm tu, ahernye jumpe jugak dgn kedai pkcik jual komik murah tu. Mane taknye,last skali aku beli komik kt warung die mse 2 taon lps kut. Eksaitet tgk komik belambak2 kt tas meja tu. 3 buku RM10 weh. Mane nk dpt. Klo dulu beli 1 buku dh RM6.80. Ni beli RM10 dh bole dpt 3 buah skali.hah..untung weh...hehe..setelah memilih dgn agak rakus buku2 yg dirasekan menarik sbb takot ade org len rembat, aku pn balek ke klj semule dgn perasaan yg berbunge2..lalalala...~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails