Thursday, November 5, 2009

menggiler..

Bismillah...

Baru je smpai kolej ptg tadi tetibe rase tak sedap badan. Homesick ke pe?haih...baru 30menet pisah dr umah dh rase nk demam plak. isk...disebabkan umah aku tgh direnovatekan die nye dapor, tak dpt la aku nk spend lebih mase kat umah. Rimas plak ngn keadaan kucar kacir kat dapor tu plus dgn abg2 tukang umah yg busy menyiapkan dapor umah aku tuh. Takot plak nk ke toilet sensorg..takot kene skodeng..uihh...haruu.....

Dengan keadaan tak selesa tu aku pn decide nk balek kolej awal dgn alasan nk study utk next exam..mak aku pn setuju je ngn alasan aku tu..wah..pndai gile mengayat mak aku kn..heh..konon tak leh nk konsentret nk study kat umah. Dengan Tv nye, adek aku asik ajak men ps2 nye..haih...dugaan beb!

Sesampai je kat kolej as usual bukak fesbuk dan mengdowlod cite. Skang tgh addict cite Tari Tirana. Start dari aku smpai kolej smpai la ke malam non-stop aku tgk cite Tari Tirana tu kat Tv3 secara online. Dari episod 1 aku tgk smpai la ke episod 10. Dan smpai skang satu nota pn aku tak bukak dari tadi..inilah namenye student sejati...heh..

Esok plak jd tutor utk meng forcefeed tikus. Aku yg dh start lame projek pn kadang2 leh terkucil gak bile nk forcefeed. Ikot mood tikus gak la kan. Klo mood tikus ok, senang je nk suap die makan, klo mood tak ok agak payah la nk buat. Senang2 aku jolok je mane2 yg dirasekan kene kat lam perot tu, klo mati start la treatment baru..heh..

ok la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails