Friday, November 6, 2009

HUjan rintik2...

Pagi yg sgt indah hari ni.
Bangun pagi terus je mndi. Belek2 muke kat cermin dekat 10menet. Cun nye aku arini. Terdetik kat hati ni..hehe..agak perasan di situ.

Hari ni misi utk mbantu rakan meng forcefeed tikus. Klo tak tadek maknenye aku nk bangun pagi2, mandi pagi dan belek muke pagi2. Sbb aku akan bgn selewat mungkin apetah lagi di masa study week mnjelma. Masak nih klo mak aku tahu..heh..

Mentacapkan diri sesempoi yg mungkin dan terus menuju ke animal house dikala rintik2 hujan masih lagi berbaki setelah hujan yg lebat malam tadi. Sangat indah cuaca selepas hujan. Siyes weh. Awin dh lame smpai kat animal house menanti ketibaan aku utk mentutor kan die. Setelah bagi skit panduan dan kate2 smgt kat Awin, maka Awin pn ready utk mengforcefeed. Setelah beberape kali attempt gagal disebabkan rase sayang Awin yg terlalu menebal thadap hewan, akhirnye cubaan kali ke bape tah aku pn tak ingat, Awin berjaye mengforcefeed dgn jayenye. Even gigel2 tangan namun disebabkan semgt kental yg kuat Awin berjaye menyuapkan tikus tsebut dgn saline. fuuhh...yg sadis nye mase Awin pegang tikus tu ade ke patut tikus tu pancut kencing die kat kaki aku. Aiyaak....ni mst kes balas dendam beliau thadap aku atas kematian rakan beliau semase aku nk forcefeed dlu..haru btol..

Setelah beres seme keje, aku pn terus pulang ke bilek dgn harapan akan wujud rase keinsafan setelah bberape hari tak study..namun tetap gagal~duh~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails