Monday, October 26, 2009

bile final menjelma....

Bile saatnye final menjelma....

Aku rase umat2 housemet aku semue berubah rupe menjelangnye final exam. Siyes ckp, aku sendiri terkejot dgn perubahan yg berlaku. Bilek rase sunyi gile. Nak telan air liur pn slow2 takot mengganggu Eja nk study. Gile fokus rumit aku sorg ni bile ngadap nota. Kecut pewot aku tgk. Mane taknye, non-stop beb study. Tapi aku still lagi rilek mcm tadek pape yg berlaku....laalalalaa~~~

Lagi satu, ktorg dh jarang membuat perhimpunan rasmi di ruang tamu, mesyuarat tingkap apetah lagi, bergosip2 pn sudah di 'haram'kan buat sementara waktu. masing2 pegang nota kat tangan. Dengan Mp3 sumbat kat tinge...bile org panggil pn harem nk pandang kite. Aktiviti sosial pn sudah dikurangkan. Muke semue macam taik ngadap nota. haihhh....

Demm....byk giless babenngg nota. Mcm nk gile la jgk nk menghapal. Dah tu plak ari kamis ade 2 paper. Geriatrik dan Ethno. Paper geriatrik boleh kate safe lagi la sbb tggu mase nk menembak je. Paper Ethno ni la buat aku lemah2 lutut. Dah la test lepas aku dpt lowest mark. duh~~ Lagi pulak kali ni masok nota Dr. Ahmad. Macam nk nangess 4 baldi. Soalan die mcm kite nk amek PhD. Kejamm..........

Berusahalah...!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails