Friday, October 9, 2009

Mengong~

Al-Kisah..

Hari ni hari jumaat. Malam td tido pkul 3 pg sbb nk harvest..haha..sgt mbuang mase dgn fesbuk. Tinggi betol influence fesbuk kat hidup aku. Makan tak kenyg, tido tak lena, mandi pn xsmpai 5menet...Macam mane tak rosak budak2 zaman skang....*pheww*

Bgn pagi dekat2 kul 9 aku br bgn. Sedangkan umat2 manusia kt umah aku seme pagi2 lg dh ghaib. Yg tggal hanyela Adek berteleku sowg2 kt ruang tamu nk carik teman bermain. Aku tnye Adek mane seme org pegi?Adek hnye memandang aku dgn pndangan sayu. Tiade kate2.(klo tibe2 denga Adek bersuare tu mmg aku koma serta merta la kowt..eheh...). Rupenye seme dak umah aku kuar wat hal masing2. Ade yg amek test moltox, ade yg g lab. Aku je bersenang lenang atas katil masih dibuai mmpi..hohoho...

Bgn tido je trus begegas capai tuala g mandi. Xsmpai 5menet mandi, badan pn xkering lagi trus on laptop.Apelagi fesbuk laa...dah tuje pikir dr td. Addicted gile dh ni. Smbil2 tu berblog walking sejauh 2km..dr 1 blog ke 1 blog aku pegi. Aleh2..jumpe blog member sendri..waa..keciknye dunie...eheh...

Ehem..xde idea plak nk karang ape. Tadi pjg dh menaip tp ayat xtersusun plak. Benci dgn karangan sendiri..blerghh...ok full stop now...Cute tak Adek?he..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails