Tuesday, October 20, 2009

Papadom terbaek!!

Hari ni hari Selasa.
Entah ngape mood aku hari ni sgt tidak stabil.urgghhh..

Tetibe plak housemet seme agak terkesima tgk aku pagi2 lgi dh bangun pagi, iron baju dan yg paleng penting mandi pagi!hehe..sbb salu aku lps suboh je konfem tido balek dan akan bgn semule dekat 15menet before kelas bermule. Hari ni patotnye lab bioinfomatik tapi dh diganti dgn kelas tutorial plak. Then Dr. Cheah maseh belom tibe lagi.

Weekend lepas berjaye pujok my cik abg utk kuar date dan spend mase dgn aku kejap. Mane taknye, jarang dh kuar. Lagipun sgt busan plus stress gear 5 dgn FYP dan final exam. DUh..~ Dahla tikus aku mati tak tahu punca die. Mati mase aku sedang forcefeed die. Maybe tercekik kot..huhuhuu..sgt hiba..*sobsob* Aku kuar date ngn cik abg ke Alamanda utk tgk Papadom. Dan hasilnyeeee.....totally puas hati beb!Crite terbaek penah aku tgk. Byk selitkan sense of humor yg sgt selamba dan yg penting aku nanges sebaldi beb!wahahahaa..tidak ku sangka..my cik abg siap gelak tak henti after abes muvi sbb aku mmg aku nanges kaw2 nyee...

Papadom ni mengisahkan pasal sorg bapak bername Saadom yg nk tebus balek die nye kesalahan bile die tak dpt nk spentkn mase die utk family die sbb sebok keje. Then bile wife die meninggal sbb eksiden, die pn sgt bersalah dan lepas kejadian tu die jage anak die Miasara dgn sgt ketat. Mean, agak mengongkong la kan. Byk la adegan2 yg sweet dan klaka sepanjang crite ni. Mmg terbaek dr ladang la weh. Yang paling aku rase seronok bile abes je wayang seme org dalam panggung tu tepuk tgn. Nampk la kat sini yg kite mmg menyapot filem2 Malaysia. Tahniah juge aku nk ucapkan kpd Afdlin Shauki yg dah buat satu filem yg amat menyentuh hati setiap insan kt dunia ni dan buat aku nanges mcm mak ilang anak...hehe....congrate again dan harapnye Afdlin dpt buat lagi crite2 yg terbaek di mase akan datang. Dan yg paleng penting, sape2 yg belom tgk papadom lagi sila berbuat demikian sbb korg akan berase amat2 rugi dan mnyesal seumur hidup..wakaka...!Aku bagi 10 stars dowww........

Ok..i'm off now.....

1 comment:

Alyssa Villamor said...

best cite ni..
mmg kagum!
mse tu tgk sorang2..bole nges sorang2 seyh..!hehe
mmg layak dapat 10 stars! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails