Tuesday, October 6, 2009

Dadadaaaa..~

Burpphh..(Alhamdulillah...)

Tamat sudah 1st day puase arini..Even pewot lapa gile, semalam satu hari xmakan nasi, cume mkn biskot semperit Aien ngn a half glass of water. Macam nk pengsan menahan lapa...huhu.
Siap bg msj simpati kat Khairul..."abgg..lapaa....=(" dan dibalas dgn kata2 "syg..xbaek ckp gitu...kuang pahale puase tau..."erk...thanks dear for remind me...=p

Tadi berbuke dgn telo bistik plus kailan ikan masin..makan dgn lahapnye^^. Pastu plak curik buah plum dan kek coklat Rozi. Lapa lagii...hehe...Actually ngah berusaha utk menaikkan berat badan yg tak penah2 naik ni. Asik turun je. Dan mulai saat ini, aku berazam utk menaikkan berat badan aku at least pn 2kilo.fuh...siap dpt advice dr Khairul (yg berat kini mcecah 81kg..gile beratt..!!plus buncit...hehe), saje nk mintak tips cara mengemokkan badan. Khairul kate tetiap malam before tido makan burger. Lepas makan plak trus tido. Byk makan nasi sbb nasi pn boleh mgemokkan ye kwn2. Harapnye jadi la niat suci murni aku ni nk tambahkan berat. Bukan ape...utk kesihatan aku jugak. Ni tiap kali kene tego.."ko ni mcm tak cukup mkn je yaya..".."eh..yaya, larat ke ko nk angkat pensel tu?.." dan macam2 lagi kate2 sinis kwn2 aku..tp aku tidak terase pn ye kwn2. Pastu siap kene perli plak ngn Khairul."awk ni nnt klo pregnant cene ek rupe?badan kecik tp pewot mak datok nye besau..larat ke nk jln nnt heh..?"isk..

Xpe...akan aku berusaha keras utk tambah berat!chaiyokk,,!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails