Sunday, February 28, 2010

Akukah itu?

Bile kite terlampau gembire dan berpuas hati dengan ape yang kite miliki hari ini, kadang kadang kite terlupe kepade orang lain yang tidak memiliki ape-ape.

Aku selalu terlupe dan alpa dengan keadaan sekeliling aku. Bile aku terlupe, aku akan merasakan bahawe aku lah yang terbaik dan memiliki semue bende. Namun, disebalik semue itu, aku sedar ape yang aku miliki sekarang hanyalah dunia semata-mata. Aku kaget. Aku cuak. Aku tarik nafas dalam-dalam. Aku berfikir dengan hati yang tenang. Aku cube carik balik ape yang ade dalam diri aku ni yang membuatkan aku begitu taksub dengan semue ini. ahh....dunia ni cukup melalaikan aku. Dan aku tak mahu kalah kepadanya!

Bangun yaya bangun!!




Dah petang dah ni dek nun...aduyaii....



nota kaki: Jangan tido petang-petang. Nanti kepale jadik senget..=p

2 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

kau mimpi apa sebenarnya nie?mesti mimpi jadi kaya kan?

khalisyaa said...

xde maknenye...huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails