Saturday, February 27, 2010

Bile la aku nak gemok ni?

Take a break jap lepas study nota ke 2 subjek behavior sambil makan bege daging beli tadi kat cafe. Aku nak gemok sebab tu aku plan tetiap malam nak makan bege dulu before tido. Kawan aku kate kalau aku go on berdiet mcm ni selame beh kurang sebulan boleh menjadi diet aku nak gemok ni..heh...Tengok la takat mane aku leh teruskan aktiviti tak sehat ni. Salunye cakap2 teh o jek..hehe..

Berat aku kini boleh dikatekan dah underweight. Nampak tulang temulang je ha. Kalau angin tiup konfem terbang. Dedulu aku agak berisi la jugak an. Tapi semenjak due menjak nih selera nak makan takdek langsung. Sekali tu bile nampak nasi pun boleh loye anak tekak..huhu..masalah..

Sambil2 menyuap bege ke mulut, tangan dok klik2 kat laptop tengok update terbaru kawan2 kat fesbuk. Post2 yang salu aku bace asik2 busan la, tensen la, bengang la, nak tido la, gado ngan aweks la...haish..busan aku nengok. hah.. yang satu ni interesting skit. Pasal ketidakpuashatian kawan2 batch aku dengan batch2 junior..woh...nak post pun kasi ayat2 18sg/sx..huish...satu dunia bace...hehe...yang masalahnye kaum2 lelaki ni kalau dorang marah mesti dorang sebut dorang 'punye' tu. Ala..pepaham la sendiri kan..aku malas la nk eksplen banyak2...heh....

kenape dan mengape ye?

k xpela...aku pun memang takdek bahan nak taip entry baru ni. Otak tengah hang same macam laptop aku ni ha. Tengah2 keje belambak la die nak buat hal. Aku giget karang.huh!

nota kaki: woih bege aku tak habes!!sape nak habeskan..??

1 comment:

Lt. fDanialz said...

meh aku abeskan beger ko.. aku lapo ni ha4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails