Monday, April 12, 2010

review: semerah cinta stilleto

Meh aku nak bagi sedikit ulasan pasal crite Semerah cinta Stelleto karya Ahmad Idham lepas tengok itu hari.

1. Aku tak paham ape yang die nak bagitahu dalam crite ni. Jalan crite die samar-samar.

2. Tensen dengar kenchana dewi terpekik-pekik mase gado ngan hasben die dalam crite ni. Dengan bahase tamil yang takde subtitle die. Agak sakit telinge....huu...

3. Crite pasal farid kamil yang tak sembuh2 dari sakit bontot die lepas kene tendang dengan lisa surihani.

4. Tajuk die cambest tapi macam tak kene plak dengan jalan crite.duh~

5. Lawak die agak best jugak..

6. Aku ngantok gile tengok cite ni. Tak sabo nak tunggu crite habis!huuu.....



 nota kaki: aku bagi 2 setengah bintang...^^,

3 comments:

luvly mya said...

ramai jugak yang review cite nie cakap tak bape best.eheh..terbantut nak pegi tengok.

khalisyaa said...

pegi tgk pun ok gak..
mane tau bile tgk best plak cite die..
hehe...

Lt. fDanialz said...

cite ni tahape hape..

aku bagi 0.9 bintang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails