Monday, April 12, 2010

selamat pengantin baru...^^,

Bulan lepas abang sulung aku telah selamat mendirikan rumah tangga bersama insan tersayang. Bulan ni pulak turn kakak aku pulak menyusul. Oh..aku kehilangan 2 orang skali gus dalam family.huhu...happy memang la happy bile tengok kakak dan abang kawen dan at the same time jugak agak sebak bile memikirkan mereka sudah tak duduk serumah lagi dengan family dan akan menjalani hidup berkeluarge masing-masing.

Sangat seronok bile mendapat pertambahan ahli keluarge.  Terase sangat bahagie. Memang dah lame aku idamkan mempunyai ramai ahli keluarge macam ni. Meriah...^^,


my sister...mase majlis nikah

my bro..with her wife..
tinggal yang bujang je ni..^^,


Kat sini aku rase masih belum terlambat lagi aku nak wish selamat pengantin baru buat kakak aku dan abang aku. Semoge kalian bahagie hingga ke anak cucu...^^,

3 comments:

s h a f i q h a s h i m _____ said...

bila turn adik dia? next month ker??hehe

khalisyaa said...

next 2 years..hoho..

Lt. fDanialz said...

2 years? lambat bebenor..
lepas grad la bleh aku melawat ko he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails