Thursday, April 29, 2010

viva dah habes....yeah...!

viva?Bukan kereta viva buatan mesia tu ok?




Bismillah..

Syukur alhamdulillah presentation viva dah pun selesai..yehaa..!!Perasaan sangat indah tak dapat nak dipicturekan. Kire macam baru lepas buang air besar lepas cirit yang melampau...ok aku happy tak beragak sekarang. Even ade 1 lagi exam hari jumaat ni tapi rase satu beban yang besar dan berat dah hilang dari kepale aku.fuh. Aku dah boleh tarik nafas lega..haaa..~~~~

Siyesssllyy aku seronok present viva. Rase macam nak buat balik.hahah. Even aku hanye prepare untuk present dalam 50% jek, slide siap dalam mase 12 jam, tido hanye 2 jam before viva then aku rase sangat berbaloi dan berpuas hati dengan ape yang dah aku buat. Tak percaye!speechless!haha..ok melampau...

Overall presentation aku ok saje. Aku rase la. Even banyak gile kene hentam, tapi aku dapat jawab dengan jayanya.wah.wah.Congrats untuk diri sendiri..^^,

**********************************

Tinggal beberape minggu je lagi before  aku meninggalkan UPM, terutame kolej 17 yang sangat best ni ok. Rase taknak pindah dari kolej nak duduk menyewa kat situ je bleh?hehe.Gile sekejap.

Waa...rindunye kat semue ni nanti. Aku akan merindui lecturer2, pakcik makcik kolej, rindu joging ke bukit expo, rindu ronggeng ke mines, olflet, merayap ke alamanda,rindu meja study, rindu kat wireless fakulti yang hari2 boleh update fesbuk dan blog,  dan yang penting rindu kat kawan-kawan*sobsob* tersedih pulak kat sini...ok..Semue tu akan jadi kenangan selama 4 tahun aku kat sini. Dan aku rase seronok dengan semue ni. Semue suka duka kat UPM akan aku simpan sampai bile2..wah...!





Nota kaki: Saye suke jadi diri saye...^^,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails