Monday, December 21, 2009

Bile dh lemau....

wah..sgt busan hari ni..

Terase sgt mbuang mase balek klj sbb takdek keje nk buat. Ni tetiap pagi bangun pkul 10 pagi (kantoi klo mak aku tau ni), main fesbuk, bukak blog, main game piano, pastu tido kul 2 pagi. Ingatkan nk start projek sbb tikus dh smpai. Aleh2 tikus still lagi beby then kene mantain kn dulu kasi gomuk baru bley start projek. Klo tak abes mati seme tikus2 tu aku kerjakan..uhuk2...pastu plak kene bagi makan tetiap pagi. Dahla satu cage jek. Klo 5 6 cages tu ade hati la skit nk gagahkan diri bangun pagi2 nk bagi dorg makan. Ni klo aku upah kawan aku soh bagi tikus aku makan pn takpe. Takkan nak balek rumah plak. Nanti kat rumah kene kemas rumah ngn masak plak..malas2..hehe...


haih..

Pulak tu kawan2 plak rmai yg balek rumah. Maklum la tak dapat cuti sem sbb buat projek. Ni pn maseh berbaki seminggu sblm next sem bermula. Dpat la jugak spend mase kat rumah drp tak dapat langsung kan. Ade 3 org je housemet yg tinggal. Ape barang. Nak gosip2 pn tak meriah. isk...

Nak start thesis writing pun giloss nye malashh. hakhak...student sejati. Bit by bit aku buat. Tinggal skit je mase lagi ni nak siapkan thesis plus dengan histo. Wah...baru teringat bilek histo belum tempah lagi. Makaih...student rmai dh beratur nk gune bilek histo. Silap2 kang 2 bulan lagi baru dpt gune. wuuu....masalah ni...

ee..lemau nye la aku nk start sem baru ni. Dah lupe plak cene cara nk blaja.hehhe..sem ni aku plan nak amek 3 subjek jek. Takot tak sempat nk siapkan thesis ni. cuak di tahap sederhana...

stop la kejap..daa..~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails