Wednesday, December 23, 2009

Slamat pagi!!

Bismillah...

Hari ni aku rase terceria lebeh sket. Xtau la nape. Maybe sbb dpt bgn pagi kot. Jarang aku dpt bgn pagi ceni..terjujur plak an...heh...

Pagi2 lagi tetibe rse mcm nk bekfes padehal sblm ni xpenah pn bekfes. Mmg buang tebiat. Eh..bukan, tapi mybe sbb azam baru kot..waw..Makan biskut oat crunch cicah ngn ayer nescafe 3 in 1...sgt tidak sehat...he..~

Ok, actually ade tujuan bgn pagi nih. First as usual kene bagi tikus2 aku makan. Lambt plak dorg ni mbesar. Mogok ke pe. Lmbt la siap projek aku gamaknye...wuu...seken plak dengan niat tulus nk mbantu kawan aku utk projek die iaitu Antipyretic or bahse mudahnye anti-demam. Kene induce tikus spy demam dan baru kasi treatment dgn ficus deltoidea ato mudah nk paham adelah mas cotek. Kendian check suhu badan dengan mgunakan alat yg kene cocok kat bahgian blakang bawah eko tikus...aa..maksud aku kt buntut mereka...mesti geli kan. heh..

Ok..semoge semuenye brjalan lancar...

I'm off now..!!

3 comments:

cik ros said...

smoga2 tikus2 itu membesarkn dgn sihatnye..=D

Cik Chuie said...

adeh cek dgn mengkarung pon takut lagi la ngn tikus.huhu

khalisyaa said...

tp tikus2 ni comel tau sue..hehe...
ocha..thanks...mereka sgt sehat sbb salu kasi mkn...hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails