Tuesday, March 16, 2010

meneruskan perjuangan..hoh!

Sekarang aku berade kat dalam library tengah musyuk..err..kusyuk menyiapkan thesis yang duedate die just around the corner. Jujur kate.........aku kopipes jek...hoho! hebat tak hebat la..^^,

Aku ubah sikit ayat-ayat dari thesis2 lepas tu. Tunggang langgang kan skit, plus dengan campurkan ayat-ayat dari beberape thesis..dan taraaa...siap! Macam buat origami bentuk angsa tu. Tapi aku tak reti pun nak buat. Sebut je bleh la.

Pasni nak hantar draft kat Dr. Khairi suruh die tacap sikit2 ker..bagi kata-kata semangat sikit pun jadi la. Mane taknye, keje Dr. Khairi ni asik membuli kitorang insan2 yang serba lemah ni tau. Dan kami ni student under die agak terabai dan terbabas jugakla dengan project masing2.

Tapi takpe..kami mempunyai semangat juang yang agak tinggi untuk mencari sumber-sumber tertentu sebagai rujukan dan tadaaa..lagi skali..kami dah nak smpai ke penghujungnye.yehaa..! Agak terover eksaitet di situ. Kalau die reject first draft aku ni...pasni aku nak buat origami bentuk katak la plak pastu hadiahkan kat Dr. Mesti die buat wajah tak bersalah beliau dan senyum yang membuatkan kami cair dan tak jadi nak bengang dengan beliau..hahak..Sebab tu aku pilih Dr. Khairi sebagai supervisor untuk project aku ni. Selain project yang die bagi agak mudah untuk dilaksanakan, beliau juge mempunyai senyuman yang membuatkan aku melayang-layang macam cite Alice in Wonderland...hehe..

Kenape aku begitu berani menyatakannye di sini? hoh.




Mood aku sangat baik hari ni. Tak seperti hari-hari yang lepas di mane kerutan di dahi sentiase jelas kelihatan dan terus menerus menunjukkan muke ketat aku kat semue orang. Itu bukan tanda2 aku sedang mengalami PMS atau symptom2 ingin membunuh diri, tapi disebabkan oleh beberapa hal yang tak dapat nak dinyatakan disini. Adekah aku segan? Oh..tidak same skali.





Duit dalam bank tinggal Rm300++ je weh. Cene nak hidup ni?hukhuk...(T.T)






oh yaya..diharap dapat bertahan!

6 comments:

morriss said...

rase nk report kt lecturer u.. nk ckp u minat kt die.. hahaaa.. mesti terus dapat A subject tu XD

Shahada Fauzi said...

ooo..wat thesis kopipes eh..xbek tau..haha..

Lt. fDanialz said...

ye ke ko kat library? tak nampak pon.. huu

huih bagus la ko, lepas jumpe supervisor jer terus je jadi happy..

ni bukan supervisor, malah super_____
(sila sambung ayat diatas)

khalisyaa said...

moris:

oh..tidak..mst aku akn rse blushing gile smpai ke tapak kaki..hukhuk..

cik sha:

takdek la kopipes sebijik cik sha..
lebih kurang je..hehhe..sy tak besalah..huhuhuh

danial:

aku kat lib fak aku jek..
hehe..

super ape danial??
superdupper?

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

copy paste jer?uish bahaya nie.skrg ada sistem boleh kesan plagiat.hahaha.

khalisyaa said...

tahu sistem tu..
tp kene pandai2 la nk kopipes..
cm tak bese plak an..
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails