Thursday, March 25, 2010

semangat!

Aku seorang yang semangat bile aku mendapati diri aku sangat fokus melakukan kerja-kerja yang penting. Dan aku juge sangat sukekan kerja underpressure. erm..mungkin tak suke banyak, setakat suam2 kuku jek.

Aku suke melakukan kerja-kerja yang baru. Aku suke bile kerja berlambak-lambak datang pada satu mase. Senyuman akan jelas ketara terukir pada dahiku. Kerja akan jadi lebih fun dan interesting bile setiap ape yang dilakukan adalah betul, tepat dan aku berpuas hati.

Tapi...




Aku rase aku tipu je banyak kat sini...

^_^

********************************************

Jangan suke menangguhkan sesuatu pekerjaan. Ia tak akan selesai dengan sekali kerdipan mata. Lakukan sesuatu perkara dengan rela hati, tidak terburu-buru, fokus dan anggap ianya sesuatu yang menyeronokkan.

hah!

Kata-kata semangat untuk aku..

Motto hidup aku adalah semangat!



hoh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails