Wednesday, March 31, 2010

Jaga diri baik-baik

Kehidupan manusia memang penuh dengan tekanan yang kadangkala menggugat ketenangan jiwa. Kite hendaklah selalu berselawat kepadaNya supaya hati kite menjadi lebih tenang untuk menjalani kehidupan di muka bumi ini. Selawat adalah tanda kecintaan kite terhadap Rasullullah S.A.W. Amalkanlah selawat setiap hari dan InsyaAllah kite akan tergolong dalam golongan yang mencintai Rasulullah S.A.W





****************************************


Tekanan atas normal. Tapi masih belum mencecah ke tahap mentally ill.yah. Semangat!

Still ade mase 24hours lagi before submit first draft kat supervisor. Ye. Aku sangat bekerja keras. woh! Tinggal nak mengedit result dan juge disscussion. Sangat sukar untuk mengenterpret data ini sampai mengalirkan air mata..wuhuhu....

Emosi masih belum stabil lagi. Rakan-rakan seperti tidak mempedulikan dengan kehadiran aku. Apekah? Benar kate orang kawan gembire senang nak carik, tapi bile kawan berduka, sorang pun takdek kat sisi. hukhuk Sangat sedih dengan situasi sebegini. Just tell me if i'm wrong. We can fix it.


ok chow.!!

5 comments:

Anonymous said...

menulis blog ni ade pulak masanye, lol..
cayyok2 yaya!!!

Yanti Husin said...
This comment has been removed by the author.
Yanti Husin said...

bace blog aku ade plak masenye...lol..

blog wajib..hehe...

kenela ade break setiap ape yg kite buat..

xkan nk ngadap thesis 24hrs je yang oi...heheh

Lt. fDanialz said...

adakalanya rakan2 kita tidak mempedulikan kehadiran kita, aku selalu terfikir apakah ia merupakan kesilapan aku yang menyebabkan aku tersisih?

Kita tak boleh ubah orang, tapi kita cume boleh ubah diri sendiri jer, jadi perbaiki lah kesilapan kita.. dan sentiasa bersangka baik dengan Allah (think positive)

*well what i just find out actually they sometimes also have problem like us, dari riak muka mereka kita dah boleh lihat mereka juga stress.. dan tak tegur kita seperti biasa..

Yanti Husin said...

betul tu danial..

same mcm ape yg aku rase..

2 thumbs up..^^,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails