Wednesday, January 13, 2010

Jangan kentut merata rata

Aku boleh jadi begitu jahat bile sangat diperlukan. HAHAHAHAHA...(gelak jahat..kuat sket!)


********
Sangat plastik senyuman aku hari ni.

Moge tidak akan plastik lagi pade esok hari..

duh~~

Aku tidak sukekan gangguan bile aku tengah kusyuk melakukan kerja. ye..aku lemas..!!
Rase macam suasana dalam lif, tetibe ade orang kentut bau mcm s**t, telo tembelang seme ade...mau plak dari ground floor naik smpai ke tingkat 12...fuhh...heaven! Rase macam nak sekeh je pale si kentut tu tadi kan. uhuh~~

Aku rase aku kene buat eksesais meregangkan otot2 di muka aku ni supaya senang nak senyum..urmm..buat mase ni..

Moral story for today, about an hour ago..janganla skali kali korang maki kawan2 yang tengah eksaitet mood gear 5 bile mane mase tu korang tengah stress gear reverse. Cian mereka tak pasal2 moody..ngee...aku tak buat pun tapi rase macam nak buat jek..hohoh!

Ok sudahla....

2 comments:

Anonymous said...

ishk. kalau aku daa naki hamun org tu. hehe.

khalisyaa said...

xbek..
hati kawan kene jage fikri..
heheheh..
budi bahsenye aku...=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails