Thursday, January 21, 2010

Sepetang yang panas.

Tadi petang lepas habis kelas undang2 keluarge islam, aku plan nak apply sticker moto untuk sesi yang baru ni. Aku senanye malas nak apply lagi sebab dah final year kan, tinggal bape bulan jek aku kat u ni..sedey plak tetibe an..haish...ok, tapi disebabkan aku telah ditahan oleh pak guard kat main gate itu hari sebab still gune sticker yg lame, aku pn decide nak apply je sticker baru. Jenuh la weh asik kene tahan je..berbulu je rase kat pak guard tu..haih...

Ok..merempit la aku sorang2 ke kedai fotostet untuk mengfotostet dokumen2 yg diperlukan. Tu yang leceh tu. Dekat2 area bangunan pentadbiran tu memang agak serabut skit dengan kenderaan lalu lalang, hanye mat-mat atau minah-minah rempit yg terlatih je mcm aku ni(aikcheh!) berjaye utk menyelit2 celah-celah kenderaan yg de-busy-body tu..ok..aku sikit jela kot...hehe...

Lepas setel seme, aku pun nak belah dari kawasan parking moto tu, byk plak kete2 yang parking tepi2 jalan tu kan, hati ni panas je sepanasnye mentari yang menyinar pade petang tu..fuh..even badan ni dah banjir, ketiak dah lecak tapi muke still cool....huk3.

ok...aku taktau celah mane aku nak kuar ni, pastu aku nmpak ade ruang kecik antara 2 kete ni, so aku dengan selambe dek nye cube untuk meloloskan moto kriss kecayangan aku tu kuar dr celah celah 2 kete tadi. Tak lepas! ekzos moto aku terlanggar plet kete kancil tepi aku tu lalu menghancurkan plet kete tersebut..wallaa....aku dah cuak! Aku pandang kiri kanan. Brader blakang aku ni yang ikot same nak kuar pun buat muke tekejut patu sengih kat aku. Aku dah siap tepuk dahi dah ni. Pulak tu ade orang kat dlm kete kancil tu tadi. Iranian. Ok leh setel..hehe...lepas say sorry kat akak iranian dengan speaking aku yg terabur tu, aku pn belah dari situ secepat yg mungkin. Nasib la akak tu tak mintak ganti rugi..Malu woo...sib bek tak ramai yang nmpk kebuduhan aku tu..huhuhu...terase sgt budussnye...duh~

4 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

org arab diorang mmg tak kisah sgt stakat calar-calar sikit nie.ko mntk maaf jer.

khalisyaa said...

tula pasal...
nasib la die tak amek kire sgt..heh

sayarafiqa said...

petang saya harini happy sgt :)

salam kenal kenalan ye! hehe

khalisyaa said...

salam kenal juge rafiqa...^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails