Sunday, January 24, 2010

Ku didisturbia kan...

Bismillah…

Next week adelah test 1…macam cepatnyerr test ni..Aku tak ready lagi la weh nk amek test..huk3..

Senin test transgenic plus dengan presentation. Huk aloh..semak tul presentation nih. Selasa plak hari ronggeng….lalalaa…~~ Next rabu 2 paper menanti. Undang2 kluarge islam serta behavior. Pastu ronggeng balik….lalalal..~~(pale goyang kanan kiri)..

Malam ni baru je rase macam nak focus gear 5 ngadap nota undang kluarge islam ni. Dok atas meja study, laptop pasang lagu nasyid vol max(aikcheh…^^), secawan Nescafe 3 in 1 dengan harapan untuk mengstay up kan diri pd malam ini. Aku harap tiada gangguan yang mendisturbiakan konsentrasi aku untuk study..huh..semangat! Tetibe aku denga bunyi kecoh2 kat ruang tamu umah. Pot pet pot pet..tot tet tot tet…macam2 bunyik ade. Ok ok…aku tahan. Kembali focus.

Kefokusan aku kembali terdisturb kali ke 2 bile terdenga kekekan gelak ketawe kawan2 aku kat luar.Huh..bebulu je rase. Ok tahan lagi yaya. Pelis2…hati berbisik. Ok study balek…..

Ok.Kali ni memang dah melampau. Siap gedegung gedegang aku denga kat luar tu. What the heaven?? Ok. Kesabaran aku dah over limit. Aku bangun dari kusi (takkan meja plak an), aku jenguk dari pintu bilik. “oi yaya..study je keje. Meh la kite lepak barang….”kate member smbil senyum sumbing. “ape yg korang sembangkan ni weh???”Aku nak study pn tak tenang(dlm hati je kate…). “Ni haa…Eja beli kasot baru ni. Cantek tak cantek tak???” sambil member nunjuk2 kasot yg baru dibeli oleh Eja. AKu pun ape lagi capai kasot tu lalu pakai. Fuh…cantek wehh!!mane beli..???(muke eksaitet)..............and so onn….so on…………….lame weh so on so on tu…daripade cite kasot yg baru beli berlarutan plak cite pasal nak shoping baju baru la, tak sabo nak kawen la….dan bla bla blaa…uihh…tu yang aku tak tahan tu trus bergabung gossiping bersame2…alaa pompuannn..(lelaki kate…)..hikhik…^^,

Tula pasal, asik focus kat nota undang2 kluarge islam jek. Cite pasal kawen, maskawen,akad nikah..hah..mahunye rase macam nk kawen on the dot…heh…nota len tolak tepi. Yela…asik2 blaja pasal human cell, drugs, ethics..bla blaaa..woohh..penat otak 4 taon pusing bnde yang same jek. Pointer tak naik2 plak an…hee…..

ok study balek...^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails